Тренди у сфері дизайну міняються досить швидко. Це відбувається під впливом подій у політиці, економіці та культурі. Логотип, що є головним ідентифікатором бренду, потребує першочергової трансформації. Завдяки актуальному логотипу, компанія буде залишатися привабливою для споживача, небезпечною для конкурентів та перспективною для інвесторів. Отже, саме час дізнатися основні тенденції в дизайні логотипів у 2024 році.
Курс на мінімалізм
Попри те, що ця тенденція існує уже декілька років, вона зберігатиме актуальність і в 2024 році. Мінімалізм – це максимум чіткості, простоти, лаконічності та привабливості образів, що непідвладні часу. Позбавляючись непотрібних другорядних елементів, логотип набуває пізнаваності, адже його не складно розмістити на носіях будь-якого розміру. В умовах візуального шуму чиста естетика мінімалістичного логотипа знаходить відгук у споживачів.
Яскрава палітра кольорів
Пастельні відтінки сьогодні – більше не в тренді! У 2024 дизайнери взяли курс на експерименти зі сміливими палітрами, аби логотипи кращі виділялись на загальному строкатому фоні. В хід підуть дуотони та градієнти, яскраві поєднання та навіть «кислотні» кольори. Окрім цього, дизайнери будуть привертати увагу, викликаючи емоції та передаючи відчуття енергії і динаміки.
Ретро – це круто
Логотипи, що створювалися до 90-х років минулого сторіччя, малювались вручну. Їм була притаманна не лише стриманість, суворість та монументальність, але й обов’язкове дотримання пропорцій та архітектурні форми. Сьогодні ми розуміємо: такі логотипи – поза часом! Поява перших комп’ютерних технологій призвела до різкого падіння рівня логотипів. А сьогодні споживач став більш вимогливим, отже, потребує чогось більш монументального, безперечно якісного, естетики, що пробуджує ностальгічні почуття.
Анімація
Експерти прогнозують: все більше брендів цього року будуть інтегрувати в свої логотипи анімацію. Це можуть бути як ненав’язливі рухи у вигляді появи та затухання кольорів, так і більш складна анімація, що не лише привертатиме увагу, але й передаватиме потрібний зміст. Наявність анімації в логотипах залучає споживачів та надає більше можливостей для візуального донесення ідеї.
Органічні форми
Використання органічних форм та плавних ліній вже протягом тривалого часу набувало популярності і залишатиметься серед основних трендів в дизайні логотипів у 2024 році. Такий підхід створює відчуття елегантності, гнучкості та природності. Завдяки органічним формам, притаманним природним об’єктам, логотипи набувають вишуканості або грайливості, в залежності від індивідуальності бренду.
Розмитий малюнок
Зазвичай логотип максимально чіткий. Проте, якщо розмити лише певний його фрагмент, аби він створював контраст з чітким зображенням, ви отримаєте модний тренд, що здивує та неодмінно приверне увагу вашої цільової аудиторії. Це абсолютно нова тенденція в дизайні логотипів.
Перспектива
Ще один цікавий тренд 2024 року – демонстрація перспективи в дизайні логотипа. Завдяки такому прийому, логотип набуває тривимірності та глибини. Окрім цього, перспектива дозволяє показати процес, що протікає у часі та перетворити довгу назву на компактний та зручний логотип.
Звичайно, це лише декілька найбільш актуальних тенденцій у створенні логотипів. Проте можливості сучасного дизайну пропонують величезну кількість неймовірно цікавих та ефективних прийомів, які дозволять зробити символіку бренду пізнаваною, а продукцію – більш популярною.