Питання збільшення кількості продажів хвилює всіх власників брендів без винятку. Тому ми розібралися в основних тонкощах і секретах, і готові поділитися 5 ефективними способами.
1. Зворотній зв’язок
Обов’язково отримуйте зворотний зв’язок від клієнтів. Не соромтеся відправити опитування або прохання залишити відгук. Так ви будете знати, чим в реальності задоволена або незадоволена ваша аудиторія, що їй потрібно і на що варто звернути увагу. Крім того, так набагато швидше можна виправити дрібні недоліки робочого процесу. Для отримання зворотного зв’язку зручно використовувати анкети, опитування, окремі розділи з відгуками, скаргами та пропозиціями. Крім того, нові клієнти бачать активну комунікацію, і це вже автоматично позитивно налаштовує до небайдужого бренду. Так що зворотний зв’язок впливає на продажі не тільки прямо, але і побічно.
2. Категоризація клієнтів
Розділіть свою аудиторію на кілька груп. Окремо виділяйте постійних клієнтів і пропонуйте їм знижки, приємні бонуси, подарунки та інші бонуси. Важливо, щоб вони відчували себе особливими. Таке ставлення мотивує повертатися знову і знову. А нові покупці швидше заохочуть стати постійними.
Крім того, сучасні дослідження виділяють три групи покупців – економних, помірних і тих, хто легко розлучається з грошима. Найскладніше залучити першу групу. Саме для цього потрібні знижки, розбиття суми, комплексні програми, підписки і подібні хитрощі.
3. Переконання в унікальності
Клієнти люблять відчувати себе особливими. У сфері поведінкової психології є багато досліджень, які доводять силу переконання. Наприклад, якщо взяти випадкову групу людей і оголосити їм, що вони відібрані як люди із найактивнішою громадянською позицією, їх активність і залученість в подальше дослідження зростає на 15%. У продажах те ж саме. Якщо переконати покупця, що саме він особливий і обраний для вас – ймовірність здійснення продажу зростає.
4. Реферальна програма
Такий простий старий прийом, як реферальна програма, до сих пір працює безвідмовно. Дайте клієнтам можливість залучити своїх друзів і знайомих, щоб отримати якийсь бонус – і вони скористаються цією можливістю. Крім того, нові клієнти, які прийшли за рекомендацією своїх реальних друзів, переважно вже більш лояльні. Звичайно, за умови, що ці друзі самі залишилися задоволені покупкою. Поступово витрати на бонуси і знижки для реферальної програми зблякнуть на тлі розширення клієнтської бази.
5. Пробники і демо-версії
Ще один дуже старий, але дуже ефективний метод. Пробники, тестові версії, безкоштовний тиждень і будь-які інші способи ознайомитися з вашим продуктом до його придбання в рази підвищують залученість. Механізм такий же, як і з реферальною програмою. Спочатку доведеться вкластися в організацію, але незабаром це окупиться в рази. Єдиний недолік в тому, що специфіка організації дуже залежить від вашої сфери діяльності, і іноді це досить проблематично. Проте заодно це допомагає подолати так званий бар’єр входження. Користувач поступово звикає до продукту або товару, і з великою ймовірністю захоче користуватися ним далі чи повернеться саме до нього, коли знову виникне необхідність.