Як правильно пакувати продукцію?

У сучасних виробників дуже мало часу, щоб завоювати увагу потенційного клієнта. Рахунок йде на секунди, і в справу пускають все. Включаючи упаковку. Саме про неї ми сьогодні і розповімо, адже Evopack спеціалізується саме на упаковці у всіх її проявах.

Брендинг

Щоб продукція виглядала унікально, обов’язково використовуйте брендовані коробки. Це обличчя товару, візитна картка компанії та істотне підвищення впізнаваності. Люди підсвідомо запам’ятовують те, що вже призвичаїлося їм за довгий час. До речі, для пересилки теж краще використовувати брендовану тару. Це так само впливає на запам’ятовуваність і вказує, що компанія серйозна та організована. Хоча брендовані коробки обійдуться трохи дорожче, репутація – безцінна.

Дизайн

Саме дизайн упаковки продає товар, так що не можна приділяти йому мало уваги. Особливо, якщо ваша продукція знаходиться на прилавках магазина серед десятків інших товарів. Гарна упаковка повинна бути зрозумілою, простою, з досить об’ємними шрифтами, які легко читаються. Слогани, написи, ілюстрації і всі інші матеріали повинні бути зрозумілими, доступними і вичерпними. Важливо, щоб при погляді на продукт покупець точно розумів, що перед ним і навіщо воно йому потрібно.

Безпека

Важливо, щоб товар був упакований з урахуванням його специфіки з точки зору безпеки. Наприклад, рідини завжди повинні бути щільно закриті і відповідно промарковані. Особливо це стосується доставки. Відповідним чином також маркуються тендітні товари, товари, які не можна перевертати і деякі інші специфічні види продукції. Також на упаковці не повинно бути ніяких пошкоджень і вона повинна бути так закрита, щоб її не можна було непомітно розкрити до отримання.

Відповідність

Упаковка завжди повинна відповідати типу посилки. Наприклад, в щільний папір можна загортати друковану продукцію, але якщо її вага – більше 3 кг, краще взяти коробки або мішки. Краще використовувати коробки стандартних розмірів і компенсувати невелику різницю наповнювачем. Це спрощує транспортування і навантажувальні роботи, а значить – підвищує шанси на те, що продукція доїде в цілості й схоронності.

Надійність

Якщо ви відправляєте продукцію поштою або кур’єрськими службами, економити на упаковці категорично не можна. Якщо хоча б один раз покупцеві прийде пошкоджений товар, навряд чи він звернеться знову. Все повинно бути бездоганно, тому не скупіться на бульбашкову плівку і різні амортизуючі наповнювачі – зім’ятий папір або пінопластову крихту. Обов’язково захищайте всі кути і крихкі частини предмета. Підбирайте картонну коробку для транспортування так, щоб вміст її не деформував, але і не бовтався.

Вакуумна упаковка

Харчові продукти і деякі інші товари потрібно пакувати в вакуумні пакети. Вони продовжують термін придатності вмісту в кілька разів і дозволяють варіювати обсяги замовлення. Для вакуумних пакетів використовуються різні види плівки. Наприклад, ПЕТ або поліетилен добре тримають форму, не пропускають запахи, захищають від вологи і жиру. Поліамід стійкий до механічних пошкоджень і підходить для гострих і колючих продуктів.

Вакуумні пакети можуть бути прозорими або кольоровими, брендованими, з нанесеною інформацією про товар, з логотипом і іншими зображеннями. Для нанесення найкраще підходить міжшаровий друк або флексографія.