Дизайн упаковки дитячих товарів

Упаковка – це завжди те, на що падає наш погляд під час вибору товару. Упаковка – це «одяг», по якому, як відомо, зустрічають. А ще упаковка – це прекрасна реклама. Особливо це стосується дітей. Їх світ повністю складається з ігор, фантазій, яскравих кольорів і казок (та мультиків, звичайно ж). Цей світ не знає турбот і він навіть трохи не схожий на наш світ, світ дорослих. Тож і до питання дизайну упаковки для дитячих товарів потрібно підходити з точки зору саме їхнього світу. Всі батьки знають ці щирі дитячі емоції при врученні подарунку. Дитина радіє тільки від вигляду коробки, ще навіть не знаючи, що саме всередині. І в магазинах малечу завжди вабить саме гарно упакована іграшка.

Щоб створити якісну упаковку для дитячих товарів, потрібно бути не тільки дизайнером чи маркетологом, але і трішки психологом, щоб розуміти дитячі потреби. Адже дорослим іноді буває складно зрозуміти, що саме було б цікаво дитині. А покладатись на свою інтуїцію не вийде, тут треба саме розуміти потреби дитини.

На що треба звернути увагу при створенні дизайну упаковки дитячих товарів:

  • яскравість, більше яскравих чистих кольорів. Ніяких похмурих тонів, тільки ніжність. Ніяких кричущих тонів, тільки приємна яскравість. Це може бути рожевий, жовтий, оранжевий, зелений і інші кольори;
  • нічого складного – з першого погляду на товар повинно бути зрозумілим, що це саме дитячий товар;
  • ніяких злих підтекстів – тільки добро та ніжність;
  • пізнаванність – саме для цього на дитячих товарах дуже часто зустрічаються зображення звіряток та персонажів з відомих мультфільмів та казок.

Дуже популярний варіант упаковки дитячих товарів – упаковка з віконечком. Часто в такій упаковці можна побачити в магазині ляльку чи машинку. Ці віконечка можуть бути закритими за допомогою прозорої плівки, яка не перешкоджає побачити, що всередині. Або ж зовсім відкритою. Ще цікава задумка – робити упаковку дитячого товару у вигляді якоїсь речі, якою можна грати. Наприклад, дитячий шампунь у вигляді машинки, якою можна погратись під час купання.

Маленькі дітки не вміють читати, але вже змалечку вимагають купити їм чергову іграшку, навіть не розуміючи, що це та для чого. З цього можна зробити висновок, що головне в дитячих товарах – те, що намальовано на упаковці. Але все ж і про текст не варто забувати, адже товар купують не діти, а дорослі. Тож варто врахувати не тільки дитячі потреби, а і  вимоги дорослих. А для батьків завжди важливо дізнатись, що саме вони купують для своєї дитини, чи це корисно, чи безпечно, чи це варто витрачених коштів. Текст повинен бути, і він повинен бути чітким та розбірливим. Головне, навіть текст прикрасити, подати його яскраво і красиво. В цьому допоможуть гарні шрифти та незвичайне розташування написів.

Отже для того, щоб задовольнити і батьків, і малечу, потрібно врахувати:

  • яскраву, гарну упаковку;
  • безпечність та користь – всі матеріали, з яких виготовлена упаковка, повинні бути гіпоалергенними, не гострими і так далі.

Розробку дизайну дитячих товарів варто довіряти виключно професіоналам. Адже якщо щось не так з упаковкою, дитина не зверне уваги на товар і просто не захоче його. Та і з віком дитячі уподобання дуже змінюються. Те, що було цікаво в один рік, вже не цікавить в три. Те, що цікаво в три, вже не цікаво в десять. Те, що цікаво в молодших класах, вже не цікаво для підлітків. Займаючись дизайном дитячих упаковок, це треба розуміти. Зовсім маленькі дітки нададуть перевагу яскравим упаковкам та товарам, а дитина в 10-12 років – товарам, які популярні серед друзів.

Отже, додайте упаковці яскравості, тоді жодна дитина не залишиться байдужою до того, що сховане всередині!