Чому важливо мати брендовану упаковку?

Кожен підприємець знає, як складно виділитися на ринку серед конкурентів. Особливо зараз, в епоху надлишку інформації. Здається, що вже існує буквально все. Вже давно недостатньо просто унікальної пропозиції, будь то товар або послуга. І вже тим паче не досить лише випускати хорошу продукцію. Адже потрібно, щоб покупець помітив і виділив серед всіх саме вас.

Брендування і візуальна складова в цілому – така ж важлива частина бізнес-стратегії, як налагодження виробництва. Логотип, кольори, шрифти і, звичайно ж, брендована упаковка – це та сама візитна картка, без якої не обійтися. Давно доведено, що покупець, приймаючи рішення, найчастіше вибирає товар, який вже «десь бачив». Людський мозок так влаштований: він орієнтується на безпечні відомі сигнали і сценарії. Це назва, слоган і візуальний стиль. Упаковка продукту – без перебільшення найважливіший інструмент впливу на аудиторію.

Так навіщо ж потрібна брендована упаковка?

  1. Перше враження. Саме упаковка, а не товар, формує перше враження в більшості випадків, адже її покупець бачить раніше. Насправді наш мозок приймає рішення в лічені секунди. Ви завжди відзначите ефектну упаковку, навіть якщо просто проходили повз.
  2. Пошук. Виразна упаковка, яка відображає суть продукції, допомагає покупцям знайти потрібний товар серед інших. А креативний брендинг завжди привертає увагу до незнайомого продукту. Всього лише зміна дизайну може підвищити продажі на 30-40%.
  3. Інформативність. Картинки, написи, логотипи, навіть кольорова гамма – все це несе інформацію про вміст коробки. Саме тому важливо ретельно підбирати оформлення і шрифти. Якщо клієнтові доведеться напружуватися, щоб зрозуміти важливу інформацію – він навряд чи повернеться знову.
  4. Пам’ять. Виразний візуальний стиль потрібен для формування довгострокових відносин з аудиторією. Коли покупцеві наступного разу знадобиться ваш товар, у нього в голові буде образ, що робити. Часто люди роблять імпульсивні незаплановані покупки, тому що побачили знайомий бренд.
  5. Хвильовий ефект. Хороша і приємна упаковка залишає приємне враження, яке зіграє своє, коли покупець буде думати, чи повертатися знову. З цим згодні понад 50% покупців.
  6. Безкоштовна реклама. Більше 80% споживачів використовують якісні коробки і пакети повторно. Особливо зараз, на хвилі еко-трендів і ресайклінгу. І за таку рекламу ви не платите ні копійки!

Коли ще потрібна брендована упаковка

Навіть якщо ви не продаєте товар безпосередньо, а займаєтеся, наприклад, сферою послуг, вам все одно потрібен брендинг. Фірмові упаковки для сувенірної та рекламної продукції, грамотно оформлені виставкові стенди, подарункові пакети та коробки – все це так само впливає на впізнаваність бренду. Експерти рекомендують використовувати брендовані інструменти навіть для внутрішніх потреб. Наприклад, архівні або складські коробки, з якими споживач взагалі не контактує. Але все це працює на створення корпоративного стилю та іміджу в цілому.

Як вибрати брендовану упаковку?

Дизайн упаковки краще розробляти одночасно із загальним корпоративним стилем і бренд-буком. Можна і окремо, але важливо врахувати всі нюанси. Проектуванням та виготовленням обов’язково повинні займатися професіонали, адже фактично це обличчя і візитна картка нашого бренду.

Якщо вам потрібна якісна і красива брендована упаковка за доступною ціною – звертайтеся до нас! Компанія Evopack займається виготовленням картонної упаковки з 2005 року, а це – мільйони одиниць реалізованої продукції. Тільки в місяць ми випускаємо більше 2 мільйонів квадратних метрів гофрокартону. У нас ви можете замовити упаковку будь-якої форми, конфігурації і розмірів.