Чим корисна поліграфія для бізнесу?

Ще з часів появи першого друкованого верстата друковану продукцію почали використовувати для вирішення широкого спектра завдань. У тому числі і рекламного характеру. Звісно, бізнес не міг проігнорувати численні переваги такого рішення. А зараз тим більше неможливо уявити бренд або компанію, яка б жодного разу не користувалася друкованою продукцією для реклами, презентації або інших завдань.

Які саме поліграфічні послуги найчастіше потрібні бізнесу? Тут все просто:

  • Для приватних підприємців – візитки, рекламні матеріали для оформлення торгових точок, конверти, бланки, папки, брендована канцелярська і сувенірна продукція. А також банери, плакати, листівки, флаєри, буклети, каталоги і брошури. Наприклад, для промоакцій.
  • У великих компаній є всі ті ж потреби. Крім того, окремим пунктом йде іміджева продукція. Це, наприклад, тематичні корпоративні видання. А ще зовнішня реклама у вигляді плакатів і білбордів. Також це можуть бути більш вузькі нішеві потреби. Наприклад, меню для ресторанів, етикетки і упаковка для виробництв, періодика і книги для видавництв, матеріали для оформлення для виставкових центрів, тощо.
  • Кілька додаткових специфічних потреб зустрічається і у державних підприємств. Наприклад, це друк різноманітних бланків. І все ті ж інформаційні та представницькі матеріали.

Якісна поліграфія допомагає залучити нових і утримати старих клієнтів. Це відмінний спосіб інформування про свої послуги або товари. За позитивного результату всі витрати на роздруківку листівок і брошур окупаються появою нових замовлень вже в найкоротший термін.

Які види поліграфії потрібні для бізнесу?

Для бізнес-задач використовуються два основні способи друку – цифровий та офсетний. Офсет краще підходить для великих тиражів, і саме він становить більше половини ринку. У той же час цифровий друк стрімко розвивається, вдосконалюється і набирає обертів. Але переважно він дорожчий, тому використовується для більш вузьких завдань. Хоча поступово виробникам друкарського обладнання вдається знизити собівартість одиниці продукції без шкоди для якості.

Окремо варто згадати змішаний офсетно-цифровий друк. Також використовують сублімацію. Це нанесення малюнків і написів на будь-яку поверхню, наприклад – на чашки або футболки. Для етикеток і упаковок ще підходить флексографія, яка використовує еластичні форми. Шовкографія передбачає перенесення зображення за допомогою сіток з шовку, поліефіру, нейлону або металу. Це оптимальний вибір для незвичайних поверхонь, на зразок дерева або поліетилену. І нарешті тиснення – це нанесення опуклого зображення на поверхню, по необхідності – з допресовкою фольги.

Але друк – це не останній етап. Ще є фінальна обробка. Наприклад, ламінування, щоб виріб довше служив і виглядав презентабельніше. Закруглення кутів, нумерація сторінок або серійних номерів, фальцювання і багато іншого – все це відноситься до постпечатної обробки продукції, і все це активно використовує сучасний бізнес. Тут важливо правильно зіставити витрати на обробку і отримані переваги.