5 якостей ідеальної коробки

Що стоїть між покупцем та новеньким товаром, який він тільки що придбав? Це вона – коробка. Велика або маленька, гладенька чи гофрована, картонна чи паперова – коробка відіграє важливу роль при реалізації Вашої продукції. Перш ніж обрати пакування для Вашого товару, ознайомтеся з п’ятьма якостями ідеальної коробки.

  1. Міцність

Основна задача, яку має вирішувати упаковка, це збереження товару, що всередині. Тому вона повинна бути міцною та зносостійкою. При замовленні коробки для свого продукту, врахуйте його розмір та вагу. Також, зверніть увагу на те, яку відстань має подолати Ваш товар перш, ніж потрапить до рук покупця. Якщо продукт буде «подорожувати» довго, то його упаковка має бути достатньо міцною, щоб витримати це.

  1. Відповідний дизайн

Жоден покупець не обере товар тільки тому, що його огорнули та затишно вклали у розкішну коробку. Проте часто саме яскрава оригінальна упаковка є першим кроком, з якого починається знайомство покупця з товаром і надалі приймається рішення про покупку. Саме тому якісний яскравий дизайн коробки є однією з її важливих якостей.

  1. Представлення бренду

Все, що стосується Вашого бренду, має працювати на Ваш імідж та виражати основну ідею, яку Ви хочете донести своїм споживачам. Коробка є ще одним способом розказати покупцям про свою марку. Хочете підкреслити свою надійність? Обирайте чотирьохклапанні ящики! Хочете продемонструвати невимушеність та легкість? Замовляйте коробку з фарбованою поверхнею. Для тих, чий бренд є сучасним та інноваційним, підійде коробка нестандартного дизайну. При цьому не забувайте, що оригінальна форма коробки іноді є компромісом у її міцності. Також вона важче відкривається.

  1. Повідомлення необхідної інформації

Покупець має знати, як використовувати Ваш товар, щоб не зіпсувати його передчасно. Не забудьте вказати на упаковці як зберігати товар (температура повітря, вологість і т.д.). Також, повідомте про термін придатності продукту.

  1. Захист навколишнього середовища

Тема збереження навколишнього середовища є зараз актуальною. Кожен відповідальний споживач розуміє, що важливо піклуватися не тільки про себе, а й про тих, хто житиме на нашій планеті після нас. Через це багато покупців відмовляються купувати товари у пластиковій упаковці. Сучасна ідеальна коробка має бути виготовлена з біорозкладного матеріалу – гофрованого, палітурного або пресованого картону.

Обирайте коробку для Вашої продукції вдумливо – і покупці Вам за це віддячать швидкими замовленнями та позитивними відгуками.