Переваги паперових пакетів

Складно знайти упаковку універсальнішу за паперові пакети. Тим більше, багато країн вже стрімко переходять на них не тільки на виробництвах, а й у побуті. Адже папір – куди більш екологічна і безпечна заміна поліетилену. Поки проблема тільки в тому, що вона дорожча. Але в усьому світі зараз шукають, як оптимізувати процес.

Ми в Evopack щомісяця виготовляємо декілька мільйонів квадратних метрів паперової та картонної упаковки. Тож можемо розповісти про переваги паперових пакетів ще більше!

  1. Екологічність. В першу чергу, папір – це екологічний матеріал. На його виробництво потрібно куди менше ресурсів, ніж на поліетилен. На відміну від пластику, він самостійно розкладається буквально за пару місяців і не залишає токсичних часток. Більшість видів паперу придатні для вторинної переробки і подальшого використання. Особливо це стосується найпростіших пакетів без кольорового друку і ламінування. А міцні пакети, на кшталт подарункових, можна використовувати повторно.
  2. Універсальність. Паперові пакети однаково корисні в продуктових супермаркетах і дорогих бутиках. Вони використовуються для упаковки на виробництвах найрізноманітніших напрямків. Красиві декоративні пакети використовують замість подарункової упаковки. Поверх можна нанести будь-які написи і зображення.
  3. Брендинг. Для підприємств паперові пакети – це ще відмінна база для брендування. Можна нанести логотип компанії для упаковки продукції, сувенірів, презентаційних матеріалів. Якісні брендовані пакети клієнти потім часто використовують в побуті. А це відмінна безкоштовна реклама, яка підвищує впізнаваність і запам’ятовуваність бренду.
  4. Презентабельність. Паперові пакети виглядають набагато солідніше за поліетиленові. Навіть звичайнісінька упаковка без друку і будь-яких доповнень виглядає досить стильно, особливо на хвилі еко-трендів. Крім того, є величезний вибір крафт-паперу та дизайнерського картону. Подарункову або брендовану упаковку можна прикрасити авторським принтом, використовувати красиві ручки, тощо.
  5. Вартість. Хоча паперові пакети поки обходяться дорожче, ніж хотілося б, їх якість сповна виправдовує ціну. Майже непомітні витрати – суттєвий крок для захисту навколишнього середовища. А для брендів це в перспективі може обернутися зростанням продажів і вигідними контрактами. Адже такі дрібниці і формують обличчя компанії, тому що привертають увагу в першу чергу. Економити на них не можна.
  6. Різноманітність. Є дуже багато різних варіацій паперових і картонних пакетів, в залежності від їх призначення. Наприклад, міцний і екологічний крейдований папір використовується в харчовій промисловості. Ламінований захищає від вологи, стійкий до розриву і набагато міцніший. Крафт-папір – це високоміцний декоративний матеріал, для якого використовується спеціальна довговолокниста целюлоза. Тонкий картон підходить для друку принтів нітрохи не гірше звичайного гладкого паперу. Дизайнерський картон може бути найрізноманітніших фактур, і навіть імітувати текстиль та інші матеріали.