Значення правильного пакування для розвитку бізнесу

Move concept. Unpacking cardboard boxes in a new office

Існують десятки чинників, які впливають на вибір споживачів ваших товарів або послуг. Тому важливо спочатку опрацювати всі дрібниці, і тільки їх сукупність дає ефективний результат. Один з таких нюансів, який вимагає уваги – створення правильної упаковки. Сьогодні ми в Evopack хочемо розповісти, чому це так важливо і як упаковка впливає на розвиток бізнесу.

Порівнюючи кілька однакових товарів різних виробників, покупець реагує на цілий ряд сигналів – колір, форму, логотип, назву бренду. І на те, які емоції ці фактори викликають в сукупності. Мозок приймає рішення за лічені секунди, тому важливо завоювати увагу з першого короткого погляду.

Упаковка – візитна картка бізнесу

Упаковку товару покупець бачить ще до того, як може оцінити сам продукт. Це перше враження, яке ніколи не можна справити двічі. Чим привабливіша упаковка, тим вища впевненість, що і її вміст не розчарує.

Крім того, правильна упаковка спрощує пошук товару. Вона стає обличчям бренду, і люди вже при першому погляді виловлюють те, що їм потрібно. Тому завжди важливо працювати над візуальною складовою і впізнаваністю в цілому. І в цьому допоможе саме упаковка. Вона вирішує два завдання відразу: залучає нових людей і закріплює тривалі довгострокові відносини з вже існуючими клієнтами.

Смаки і переваги

Перед створенням упаковки потрібно ретельно вивчити свою цільову аудиторію і скласти її портрет. Незважаючи на існування явних трендів і модних тенденцій, люди все одно орієнтуються на власні уявлення про прекрасне. І хороша упаковка повинна віртуозно влучати в ці уявлення.

Зміст – на першому місці

Незважаючи на важливість візуальної складової, це не головний критерій гарної упаковки. Не можна забувати про зміст. На упаковці потрібно розмістити всю актуальну для покупців інформацію. Причому вона повинна бути вказана зрозуміло і доступно, а не чисто номінально для відповідності законодавчим вимогам. Це істотно підвищує кредит довіри з боку аудиторії. Людям подобається, коли з ними розмовляють конструктивно, відкрито і зрозумілою мовою. Правда, тут потрібно знайти гармонійний баланс з дизайном. Естетика і зміст повинні доповнювати один одного.

Тут же варто згадати читабельність. Назва бренду і продукту, слоган, вся інформація повинні бути написані чітко і зрозуміло. Саме тому та сама «гра зі шрифтами» поступово відходить в минуле. У всьому потрібен баланс. І тут ми знову повертаємося до того, що така незначна, але важлива турбота про клієнтів підвищує рівень їх довіри. А це благополучно конвертується в продажі.

Впізнаваність бренду

Ми вже згадували про цей момент раніше, але хотілося б зупиниться на ньому докладніше. Впізнаваність бренду безпосередньо впливає на розвиток бізнесу і розширення цільової аудиторії. Саме тому в великих компаніях завжди є докладні гайди до всіх візуальних елементів: від інтер’єру офісу до оформлення поліграфії, торгових стендів і звичайно ж упаковки. Правильна упаковка вписується в концепцію вашої компанії і підкреслює її цінності – і тоді зусилля не будуть марними.