Як упаковка продукту може збільшити кількість покупців

Знаєте, чим цінна упаковка кожного продукту, що трапляється на вашому шляху у магазині? Комунікативна сила – це саме те, що дозволяє упаковці «піймати» споживача у свої тенета і утримувати його увагу до моменту розрахунку на касі. Грамотно сконструйована упаковка, в першу чергу, впливає на вибір покупців, а вже потім – на якість товару. Чи помічали ви, скільки разів доводилося купувати товар за власним бажанням, яке зʼявляється нізвідки і пропадає, щойно ви покинули торговельну площадку. Знову ж таки, вас зваблює пакування. Як саме? Про це ми і поговоримо. Дізнаємося, як можна збільшити кількість покупців продукту, що має стратегічно виважений дизайн упаковки.

Успішний продукт та його «обличчя»: чому дизайн упаковки має значення?

Більшість людей – справжні візуали.  Кожному з нас приємно дивитися на красиві речі. Під час блукання між полицями торгового центру, нашу увагу привертають товари з гарним, якісним пакуванням. Психологічно важче хотіти купити товар, що має погану обгортку, хоч ми і будемо впевнені у його неперевершеній якості. Як говорить статистика, що 70-80% продуктів, що вийшли на ринок, мають низький споживчий попит лише тому, що їх виробники не приділили уваги пакуванню.

Упаковка кожного продукту – це своєрідна візитівка з красномовним викликом про те, що товар бездоганний, саме він заслуговує на вашу увагу. Якщо ж всередині продукція така ж добра, як і зовні, то вам вдалося отримати ще одного постійного покупця вашої продукції. Більше того, жодна реклама на телебаченні чи на просторах інтернету не має такого маркетингового впливу, як привабливий дизайн пакування. Тому, якщо ви є виробником, майте на увазі, яка б добра продукція не виготовлялася під вашим брендом, приділіть особливу увагу її оформленню.

Оформлення упаковки та її маркетингові можливості

Для того, щоб з’явилося бажання у споживача купити саме ваш продукт, він має відповідати наступним критеріям:

  • Стилістична родзинка. Незвична кольорова палітра, цільовий малюнок, як «обличчя» бренду, приємна текстура пакування – це лише частина прийомів, якими ви можете скористатися. Дизайном пакування ви повинні поцілити саме у свою демографічну групу, враховуйте, на кого розрахований товар, яке його призначення.
  • Асоціативний ряд. Якщо ви маєте цілу лінійку продукції, то варто розробити для усіх продуктів спільний дизайн, що буде поєднуватися за допомогою певних характеристик (кольорове рішення, малюнок, шрифт тощо).
  • Унікальність. Робоче пакування – це не завжди мова про ціну, бюджетна обгортка спроможна вразити не гірше, ніж та, що обійшлася виробнику у копієчку. Але вона має бути особливою, не схожою на інші. Краще один раз скористатися послугами досвідченого, креативного дизайнера для розроблення унікальної упаковки, ніж кожний раз переплачувати на її виробництві за рахунок вартісної сировини.
  • Функціонал. Упаковка повинна бути функціональною, бо краса, хоч і велика сила, але якщо продукт ненадійно упакований та незручний у використанні, то попиту у споживачів він не матиме. Найкращий варіант – випустити товар у пакуваннях, різних по місткості.
  • Екологія. Про навколишнє середовище варто дбати. Використовуйте безпечні матеріали при виробництві продукції та сповіщайте про це споживачів, зазначивши дані на упаковці.

Розуміння того, в якому напрямку треба рухатися – це вже майже успіх. Ми вам дали корисні поради, ваш вибір – скористатися ними чи ні. Унікальне, стильне, сучасне  пакування вашого продукту стане ще одною сходинкою до його популярності.