Як створити ідеальний логотип

Щоб ваш логотип відмінно читався, був упізнаваним і подобався споживачам, йому потрібно приділити більше уваги. Ми в Evopack склали кілька основних правил, які вам точно допоможуть.

  1. Хороший і робочий логотип завжди простий. Згадайте кілька компаній, які першими спадають на думку. Напевно у них саме такий!
  2. Не потрібно занадто багато кольорів. Досить двох-трьох, а то й взагалі одного. Статистика вказує, що коли їх буде від чотирьох і більше – ймовірність провалу занадто висока. Тому що це розсіює увагу і не сприяє запам’ятовуванню. Таке можуть дозволити собі тільки імениті гіганти.
  3. Крім того, потрібно враховувати, що кожен колір щось символізує. Наприклад, зелений – це природа, світ, екологічність і спокій. Фіолетовий – творчість і креативність, а червоний – жага нових вражень, азарт і збудження. Синій колір викликає довіру, жовтий – найоптимістичніший, а помаранчевий викликає прихильність до себе і налаштовує на доброзичливий лад. Можна легко відстежити, що багато виробників техніки використовують синій і блакитний, мережі ресторанів і виробники продуктів – червоний, жовтий і оранжевий, а екологічні сучасні бренди – зелений.
  4. Важливо, щоб логотип було легко масштабувати. Майте на увазі, що його знадобиться наносити на найрізноманітніші товари і основи: від ручок і пакетів до гігантських рекламних банерів. А ще – кепки, футболки та інша фірмова продукція. Потрібно, щоб навіть в дрібному вигляді логотип добре зчитувався, а у великому – залишався акуратним і привабливим.
  5. Логотип – це обличчя і візитна картка вашої компанії. Він повинен чітко відображати цінності і суть. У хороших логотипах завжди зчитується індивідуальність і особистість бренду.

Звичайно ж, в першу чергу потрібно розібратися зі своєю цільовою аудиторією і розробити її докладний портрет. А також – вивчити ринок і основні тенденції серед колег, конкурентів і просто в суміжних напрямках. Але при цьому важливо не піти в копіювання і уникати застарілих ідей. Розробляйте логотип так, ніби плануєте використовувати його не одне десятиліття. Звичайно, колись знадобиться внести правки. Але це не повинно статися через місяць.

Види логотипів

Насамперед рекомендуємо визначитися, який саме логотип ви хочете. Наприклад, це може бути символ – простий знак, який буде асоціюватися з вашою компанією. Зазвичай використовуються дуже легкі і зрозумілі символи – яблуко, птиця і подібні.

Логотип-буква добре підійде бренду з довгою і складною назвою, особливо якщо планується масштабувати діяльність до міжнародного рівня. А ось новим компаніям поменше рекомендуємо звернути увагу на логотип-слово. Але в такому випадку потрібно дуже осмислено підійти до питання неймингу.

Логотип-абстракція – цікавий варіант, коли не особливо зрозуміло, що саме зображене. Абстракції повинні бути досить простими, але в той же час залишати простір для уяви. Кожна людина сама добудовує собі картинку, і за рахунок цього такі логотипи чудово запам’ятовуються.

І, звичайно ж, є комбіновані варіанти, які поєднують кілька типів. Наприклад, абстракцію і букву або символ і слово.