Як збільшити прибуток за допомогою святкової упаковки?

Сезонні свята – мрія одних виробників і нічне жахіття інших. У будь-якому випадку, заперечувати їх вплив на ринок неможливо. Так чому б не підготуватися заздалегідь, щоб в результаті в будь-якій ситуації вийти в плюс?

Незалежно від того, яку продукцію ви випускаєте, вона повинна бути актуальна для людей. Не останню роль в цьому відіграє її оформлення. Особливо напередодні свят, коли магазини ломляться від покупців. Натхнені атмосферою, люди ще більше уваги приділяють зовнішньому вигляду і упаковці товару.

Навіщо все-таки потрібна святкова упаковка?

Розберемося на прикладах!

  1. Щорічно великі корпорації і бренди випускають до свят якісь цікаві пропозиції. Наприклад, тематичні новорічні склянки в мережах кав’ярень або яскравий дизайн коробок на Хеллоуїн в магазинах сувенірів. Це багаторічна традиція. Наприклад, в Starbucks її почали ще в 1997 році. Звісно, що за стільки років всі звикли та щороку з інтересом і нетерпінням чекають, що новенького буде на цей раз.
  2. Красива упаковка продукції привертає увагу. Люди обов’язково будуть фотографувати її, знімати на відео, викладати в соціальні мережі і відзначати ваш бренд. Що може бути кращим за таку безкоштовну і щиру рекламу? Крім упаковки продумайте заздалегідь хештеги і інші маркетингові хитрощі до свят.
  3. Напевно кожен хоч раз в житті купував щось тільки через гарну упаковку. Це може бути святкова коробка чаю, банка печива або упаковка цукерок. Той же принцип працює і в глобальних масштабах. Зробіть яскраву і ефектну тару – і хтось візьме вашу продукцію в тому числі і за неї. Адже більше 70% покупців в магазинах все ще приймають остаточне рішення біля вітрини. А значить – очима.
  4. Приваблива упаковка – це завжди маленький і незначний, але дуже приємний бонус для покупців. Вона дарує позитивні емоції і те саме відчуття, ніби отримав довгоочікуваний подарунок. Це працює і для інтернет-магазинів, і на прилавках супермаркетів. А задоволений покупець завжди хоче поділитися своєю радістю з іншими.
  5. Стильні коробки і пакети можна використовувати повторно – для зберігання домашніх дрібниць, походу за покупками, підтримання порядку на робочому місці. І тут відразу дві переваги. По-перше, це все ще впливає на впізнаваність вашого бренду. Чим частіше і довше ваш логотип перед очима – тим краще. По-друге, це незначний, але важливий внесок в екологію. Адже в епоху споживання особливо цінна продукція, яка виходить за рамки одноразової.

Пам’ятайте, що святкова упаковка повинна бути не тільки красивою, але і надійною. Всі ці дрібниці – це обличчя вашого бренду, яке і запам’ятають покупці. Щоб продажі стрімко росли, не можна залишати споживачам шанс знайти привід для невдоволення!

Замовляйте упаковку у професіоналів! Ми в Evopack створюємо гофротару з 2005 року, і з тих пір випустили мільйони квадратних метрів упаковки. Гофрокартон відмінно підходить для брендування, фарбування і нанесення логотипів. Ми зможемо втілити в життя будь-які ваші побажання!