Як правильно організовувати доставку товарів клієнтам

Чим більше варіантів доставки пропонує магазин, тим краще для покупців. Іноді саме зручна доставка стає останнім критерієм вибору на користь того чи іншого продавця. Саме тому організацію доставки товарів краще продумати заздалегідь, можливо навіть до запуску проекту.

Ми в Evopack точно знаємо, які варіанти існують, і готові поділитися особливостями кожного з них.

Пункти самовивозу

Дуже простий і очевидний варіант. Найчастіше їх організовують на складах або при офісах. Клієнт може приїхати і забрати свій товар самостійно. Це мінімум витрат, і для клієнта теж зручно, тому що він сам вибирає час і економить на оплаті доставки. Але великий пункт самовивозу все одно вимагає витрат на утримання, оплату роботи співробітників та інші супутні моменти.

УкрПошта

Офіційний державний перевізник дає головну перевагу – широку географію. У тому числі і для відправки посилок за кордон. Можна оформити доставку в будь-який куточок країни та світу, ціни доступні, і є різні формати оплати. Але щоб покупець зміг спочатку оглянути товар – потрібно узгодити цей нюанс окремо. І головний мінус – це тривалий термін доставки. У будь-якому випадку, доставка УкрПоштою в магазині повинна бути обов’язково.

Транспортні компанії

«Нова пошта» та інші транспортні компанії – це ще один класичний спосіб доставки товарів і будь-яких інших вантажів. Найкраще пропонувати покупцеві кілька варіантів на вибір.

З переваг – невисока ціна, можливості відправки будь-яких товарів, широка географія і гарантії для безпеки і захисту інтересів обох сторін. Транспортні компанії дозволяють оформляти замовлення післяплатою, а ще посилка може деякий час зберігатися на складі.

Укладати договір з транспортними компаніями не обов’язково, але це зручніше, коли мова йде про специфічні, крихкі і негабаритні вантажі.

Кур’єрська доставка

Це найзручніший варіант для великих міст. Великі магазини можуть наймати власних кур’єрів, а маленькі – укладають договори з компаніями, які спеціалізуються на цій послузі. Головна перевага кур’єрської доставки – це висока швидкість.

Покупець може особисто оглянути товар, оплатити його при отриманні, і, звичайно ж, в приватному порядку домовитися про місце і час отримання. Крім того, товар буде точно доставлений дбайливо і акуратно, чого не можуть повністю гарантувати великі транспортні компанії. Зрештою, можна оплатити замовлення готівкою.

В ідеалі, у магазина завжди повинна бути кур’єрська доставка. Але в реальності це скоріше актуально для великих міст і великих магазинів. Інакше така доставка обходиться занадто дорого. Головне – обов’язково вивчіть зобов’язання, які бере на себе кур’єрська служба. Особливо в тому, що стосується відповідальності за посилку.

Власна служба доставки

У більшості випадків власна служба доставки недоцільна для магазинів і брендів. Це дорого і складно, але якщо ви відправляєте сотні товарів в усі куточки світу, то це має сенс. Це швидко, безпечно, якісно і допомагає не залежати від сторонніх компаній і більшості зовнішніх факторів.