Перевага поліграфії в сучасному маркетингу

Незважаючи на розвиток інтернет-технологій, поліграфія все ще залишається важливим етапом для будь-якого бізнесу. Упаковки, буклети, рекламні брошури – все це в сукупності формує обличчя бренду. А це – перше враження покупців і клієнтів, важливість якого важко переоцінити

Друкована продукція – потужний рекламний інструмент. Плакати, листівки, календарі – все це оточує нас у повсякденному житті. І все це друкована реклама. Причому реклама гарна і довговічна. Наприклад, якісним і ефектним брендовим календарем будуть користуватися весь рік. І симпатичні листівки привертають увагу і подобаються клієнтам, адже дратують куди менше нав’язливих флаєрів. Те ж саме стосується блокнотів, канцелярських дрібниць і навіть пакетів. Адже ми в Evopack точно про це знаємо!

Навіщо потрібна поліграфія в маркетингу?

Десятки конкурентів щодня пропонують аналогічні товари, і дійсно унікальної продукції і послуг дуже мало. Але навіть вони потребують грамотного просування.

Реклама на радіо або на телебаченні – дуже дорого і не всім потрібно. Якісні відеоролики в мережі добре працюють, але теж вимагають значних бюджетів і часу. А в деяких випадках нав’язливість, навпаки, грає проти бренду. І тоді потрібні красиві і оригінальні рішення.

Незважаючи на гігантську кількість маркетингових інструментів на ринку, поліграфія досі займає одну з ключових позиції. Вона дає такі переваги:

  • Друк – дешева послуга, порівняно з виробництвом більш складних форм;
  • Поліграфія охоплює широку аудиторію;
  • Вона приваблює тих користувачів, які ніяк інакше не дізналися б про бренд;
  • Формується стиль і впізнаване обличчя торгової марки;
  • Рекламна кампанія розвивається дуже швидко і прозоро;
  • У друкованій рекламі можна в зручній і зрозумілій формі викласти всю інформацію про продукт;
  • Легко використовувати цифри, схеми та ілюстрації для наочності;
  • Клієнти можуть взяти поліграфічну продукцію зараз, а ознайомитися з нею пізніше – коли з’явиться час;
  • Деякі види поліграфії дають дуже тривалий контакт з клієнтами (календарі, канцтовари);
  • Зростає впізнаваність і рівень довіри.

При правильній організації процесу результати дійсно дуже високі. Так що ті, хто вважає поліграфію застарілим маркетинговим інструментом, зазвичай просто неправильно її використовують.

Розробка поліграфічної продукції

Щоб отримати бажаний результат, потрібно врахувати всі ці етапи:

  • Розробити стратегію і план проведення рекламної кампанії ще до її підготовки і запуску;
  • Визначити завдання, які стоять перед кампанією – привернення уваги, прямі продажі, формування іміджу, тощо;
  • Розробити якісний дизайн, що продає і відповідає актуальним трендам і обличчю бренду;
  • Вибрати місця і способи поширення поліграфічної продукції;
  • Вибрати кваліфікованих промоутерів та інших посередників і виконавців.

Поліграфічна продукція – це, в першу чергу, візуалізація. Потрібні правильні кольори, вичерпна інформація, впізнаваний логотип і слоган. Все це дає комплексний вплив на аудиторію, який і дозволяє компанії виділитися і запам’ятатися.