Ребрендинг. У яких випадках варто міняти зовнішній вигляд упаковки

Створення бренду – завжди складний і витратний процес, але не завжди ці зусилля виправдані. У разі невдачі ваша компанія просто загубиться серед конкурентів або взагалі не знайде свою аудиторію. А в крайньому випадку логотип, який повинен привертати уваги, навпаки буде відштовхувати людей. Але вихід є – ребрендинг.

Ребрендинг буває ще складнішим за брендинг з нуля, адже потрібно враховувати вже сформований образ і репутацію. Це завжди великі ризики, бо аудиторія може сприйняти оновлення не так, як хотілося б. Саме з цієї причини ребрендинг потрібен далеко не всім, особливо – радикальний. Однак іноді він може буквально врятувати потопаючий бізнес або бізнес, який застряг на одному місці.

Кому точно потрібен ребрендинг?

Багато маркетологів вважають ребрендинг крайнім заходом, і з ними важко не погодитися. Це не стосується легких «косметичних» оновлень, які можуть просто підігріти інтерес публіки. Але є ситуації, коли ребрендинг точно буде до речі:

  • Якщо в компанії відбулися серйозні структурні зміни, поділ або злиття, зміна цінностей або філософії.
  • Якщо компанія радикально змінює сферу діяльності.
  • Якщо бренд планує вийти на міжнародний рівень і його нинішній образ не актуальний світовим трендам і стандартам.
  • Якщо компанія хоче переорієнтуватися на іншу цільову аудиторію.
  • Якщо у бренду вже є невдала репутація, скандали і будь-які інші негативні події.
  • Якщо існуючий брендинг безнадійно застарів і не може змагатися з конкурентами.

У всіх цих випадках своєчасний ребрендинг вирішує дві основні задачі. Він збільшує цільову аудиторію і залучає нових людей, а ще – кардинально змінює ставлення до бізнесу.

Як проходить ребрендинг?

Будь-який ребрендинг починається з аудиту та аналізу. Потрібно точно вивчити поточний стан бізнесу, його сильні і слабкі місця, причини невдач і інші деталі. Доведеться визначити, чи актуальний бренд і його позиціонування, чи правильно його сприймає аудиторія, і якщо ні – то чому.

Після цього розробляється стратегія позиціонування оновленого бренду. Чи залишиться цільова аудиторія колишньою і як вона зміниться, чим виділитися серед конкурентів. Тільки після цього етапу можна перейти до розробки нового візуального оформлення, логотипу, слогану та інших зовнішніх атрибутів. У той же час змінюється корпоративний стиль, колірна гамма, форма співробітників, інтер’єр офісів. Благо, зараз в моді лаконічність і це набагато простіше і дешевше.

Обов’язково потрібно проаналізувати якість продукції і додати в неї новизни. Поліпшити існуючі лінійки або розробити нові, підвищити стандарти якості та професіоналізм співробітників.

І в самому кінці обов’язково потрібна хороша рекламна кампанія, яка познайомить аудиторію з новим брендом. Їй теж потрібно приділити максимум уваги і коштів, адже, по суті, потрібно в короткий термін заново завоювати ринок. Якщо ребрендинг зовсім легкий, достатньо кількох роликів або акцій, а ось якщо він глобальний – доведеться попітніти. За новою упаковкою звертайтесь до нас у Evopack.