Щоб ваш логотип відмінно читався, був упізнаваним і подобався споживачам, йому потрібно приділити більше уваги. Ми в Evopack склали кілька основних правил, які вам точно допоможуть.
Звичайно ж, в першу чергу потрібно розібратися зі своєю цільовою аудиторією і розробити її докладний портрет. А також – вивчити ринок і основні тенденції серед колег, конкурентів і просто в суміжних напрямках. Але при цьому важливо не піти в копіювання і уникати застарілих ідей. Розробляйте логотип так, ніби плануєте використовувати його не одне десятиліття. Звичайно, колись знадобиться внести правки. Але це не повинно статися через місяць.
Насамперед рекомендуємо визначитися, який саме логотип ви хочете. Наприклад, це може бути символ – простий знак, який буде асоціюватися з вашою компанією. Зазвичай використовуються дуже легкі і зрозумілі символи – яблуко, птиця і подібні.
Логотип-буква добре підійде бренду з довгою і складною назвою, особливо якщо планується масштабувати діяльність до міжнародного рівня. А ось новим компаніям поменше рекомендуємо звернути увагу на логотип-слово. Але в такому випадку потрібно дуже осмислено підійти до питання неймингу.
Логотип-абстракція – цікавий варіант, коли не особливо зрозуміло, що саме зображене. Абстракції повинні бути досить простими, але в той же час залишати простір для уяви. Кожна людина сама добудовує собі картинку, і за рахунок цього такі логотипи чудово запам’ятовуються.
І, звичайно ж, є комбіновані варіанти, які поєднують кілька типів. Наприклад, абстракцію і букву або символ і слово.