Знаєте, чим цінна упаковка кожного продукту, що трапляється на вашому шляху у магазині? Комунікативна сила – це саме те, що дозволяє упаковці «піймати» споживача у свої тенета і утримувати його увагу до моменту розрахунку на касі. Грамотно сконструйована упаковка, в першу чергу, впливає на вибір покупців, а вже потім – на якість товару. Чи помічали ви, скільки разів доводилося купувати товар за власним бажанням, яке зʼявляється нізвідки і пропадає, щойно ви покинули торговельну площадку. Знову ж таки, вас зваблює пакування. Як саме? Про це ми і поговоримо. Дізнаємося, як можна збільшити кількість покупців продукту, що має стратегічно виважений дизайн упаковки.
Більшість людей – справжні візуали. Кожному з нас приємно дивитися на красиві речі. Під час блукання між полицями торгового центру, нашу увагу привертають товари з гарним, якісним пакуванням. Психологічно важче хотіти купити товар, що має погану обгортку, хоч ми і будемо впевнені у його неперевершеній якості. Як говорить статистика, що 70-80% продуктів, що вийшли на ринок, мають низький споживчий попит лише тому, що їх виробники не приділили уваги пакуванню.
Упаковка кожного продукту – це своєрідна візитівка з красномовним викликом про те, що товар бездоганний, саме він заслуговує на вашу увагу. Якщо ж всередині продукція така ж добра, як і зовні, то вам вдалося отримати ще одного постійного покупця вашої продукції. Більше того, жодна реклама на телебаченні чи на просторах інтернету не має такого маркетингового впливу, як привабливий дизайн пакування. Тому, якщо ви є виробником, майте на увазі, яка б добра продукція не виготовлялася під вашим брендом, приділіть особливу увагу її оформленню.
Для того, щоб з’явилося бажання у споживача купити саме ваш продукт, він має відповідати наступним критеріям:
Розуміння того, в якому напрямку треба рухатися – це вже майже успіх. Ми вам дали корисні поради, ваш вибір – скористатися ними чи ні. Унікальне, стильне, сучасне пакування вашого продукту стане ще одною сходинкою до його популярності.