Чорна п’ятниця – це супер-подія, до якої важливо бути готовим на всі 100%, адже це найбільший розпродаж всього року, який чекають не лише продавці, а й покупці. Шалені знижки спонукають купувати значно більше, а це означає, що бренди зможуть під час чорної п’ятниці продати більше товарів, ніж у середньостатистичний день. У тому числі й онлайн, а не лише у фізичних магазинах.
Підготовка до чорної п’ятниці відбувається на всіх рівнях – від підготовки товару, рекламних креативів та акційних пропозицій і аж до закупівлі достатньої кількості упаковки, щоб в останній момент не втратити довіру покупців, якщо раптом ви не зможете запакувати їхні покупки належним чином. Особливо це важливо, якщо йдеться про онлайн-шопінг та надійне пакування для відправки.
Оскільки для багатьох брендів Чорна п’ятниця мега важлива (та що там для багатьох, фактично для всіх цей день важливий!), ми підготували декілька ключових напрямків, на яких варто зосередитися при підготовці до розпродажу.
На що звернути увагу?
Почати варто з цілепокладання, як і в кожній справі – визначте, яку ціль переслідує ваш бренд цього року: вам потрібно підвищити впізнаваність, залучити нових покупців та клієнтів, збільшити продажі (виконати цілі з продаж, які ви ставили на початку року) або ж банально звільнити полиці для нової колекції? Всі ці варіанти передбачають різні підходи до побудови маркетингових стратегій та рекламних кампаній, тому дуже важливо заздалегідь обрати найбільш пріоритетну ціль і зробити на неї акцент. Пам’ятаєте історію про двох зайців? Тут так само.
Зосередившись на конкретному результаті, який є найбільш бажаним для вашого бренду, можна переходити до наступного кроку: підготовки продуктів та акційних пропозицій. Чому рекомендуємо ставити цей крок на друге місце? Адже вибір товарів для акційних пропозицій напряму залежить від того, які цілі ви переслідуєте:
В будь-якому разі, ексклюзивні пропозиції та оригінальні креативи завжди приваблюють аудиторію, тому наступний крок – це рекламна стратегія, яка спонукати вашу потенційну аудиторію придбати ваші товари і перейди в розряд клієнтів. Для цього важливо визначити, хто саме ваші потенційні клієнти, де ви можете розмістити рекламу, щоб їх залучити. А ще обов’язково визначте свій рекламний бюджет на період промо перед чорною п’ятницею.
Що ще треба зауважити?
Технічні моменти і важливі деталі, які, на перший погляд, можуть здаватися незначними, але скільки ж бізнесів втратили через них прибуток! Не повторюйте їхніх помилок і переконайтеся:
Чорна п’ятниця – це не лише день максимальних продаж, а також період великого стресу для всіх працівників, що виконують свої обов’язки на максимум в умовах зовнішнього тиску, і неабияких репутаційних ризиків у разі, якщо щось не працюватиме так, як ви анонсували у своїй рекламі. Саме тому так важливо належним чином підготуватися до чорної п’ятниці! Бажаємо успіху!