Розвиток інтернет-торгівлі радикально змінив вимоги до пакування товарів, перетворивши його з простого засобу захисту в комплексний інструмент забезпечення якості логістичних процесів. Коробки для інтернет-магазинів мають витримувати численні перевантаження, перевезення різними видами транспорту та зберігання у поштовому відділенні.
Роль пакування для інтернет-магазина
Інтернет-магазини мають значно менше можливостей ефективної взаємодії з покупцем у порівнянні зі звичайними точками роздрібної торгівлі. Ефективність онлайн-шопінгу досягається за рахунок тактильного, безпосереднього контакту з товаром в момент отримання покупцем. Отже, надзвичайно важливо створити незабутні враження для клієнта та виділити свій бренд серед конкурентів. Опитування показали, близько 40% покупців найвірогідніше зроблять повторне замовлення у онлайн-продавця, який надає переваги якісному, надійному та естетичному пакуванню.
Згідно проведеним дослідженням, преміум-пакування змушує сприймати бренд, як висококласний, підвищує довіру та лояльність цільової аудиторії. Звісно, не кожна компанія має досить великий бюджет, проте, всім доступні зручні та надійні коробки з безпечних матеріалів, що надійно захищають вміст та не шкодять довкіллю.
Переваги коробок для онлайн-торгівлі
Коробки з гофрокартону, які використовують інтернет-магазини, мають декілька важливих переваг:
Особливості вибору коробок
При замовленні картонної тари для онлайн-торгівлі важливо взяти до уваги деякі нюанси:
Виробники добре знають, які види картонної тари найбільш затребувані для інтернет-магазинів. До переліку популярних замовлень входять:
Обираючи якісні, міцні та надійні коробки для свого інтернет-магазину, ви формуєте позитивний імідж вашої компанії та підвищуєте довіру покупця до ваших товарів.