На що звернути увагу при проектуванні етикеток?

Величезний вибір товарів, доступний споживачу, перетворив роздрібну торгівлю на висококонкурентну галузь діяльності. Полиці крамниць забиті товарами найрізноманітніших брендів і підприємства змушені шукати способи вплинути на вибір покупця, зробити акцент на відмінностях власного продукту від товарів конкурентів. Але ви можете реально збільшити шанси на успіх, створивши етикетки, що допоможуть виділити ваші товари на полицях магазинів.

Оберіть кольорову гаму

Головна мета при створенні етикетки — привернути увагу цільової аудиторії. Маркетологи стверджують, що кольорові етикетки помітніші за чорно-білі приблизно на 65%. І вибір кольорів відіграє далеко не останню роль. Необхідно, щоб кольорові варіанти етикетки та пакування або тари відрізнялись, але були підібрані максимально гармонійно. Для цього сучасні дизайнери використовують різні програмні інструменти (Adobe Kuler, ColorBlender) для підбору оптимальних поєднань кольорів.

Вибір зображень та символів 

Важливо пам’ятати: вдало підібране графічне зображення та правильне розміщення на етикетці може привернути увагу більшої кількості людей, ніж вербальні елементи.

Кожна графічна деталь на етикетці має своє значення, викликає певні емоції та асоціації. Наприклад, лінії по діагоналі сповнені руху та динаміки, а горизонтальні — створюють відчуття важкості. Має значення і товщина ліній: тонкі — сприймаються, як символ точності та витонченості, товсті — часто перенавантажують, створюють враження пасивності.

Читабельність тексту

Вважається, що при перегляді товару, текст має зацікавити потенційного покупця за 2 — 3 секунди. Він має містити назву продукту та компанії-виробника, а також слова, що описують продукцію та її переваги. Текст має сприйматися з відстані у декілька метрів.

Шрифт має бути не самим популярним, проте досить чітким та крупним. Зверніть увагу: прямий шрифт сприймається краще, ніж, слова, написані з нахилом.

Ефективне розміщення вербальних та невербальних елементів 

Європейці читають зліва направо, тому і погляд жителя Європи завжди рухається в такому ж напрямку. Саме тому права сторона етикетки завжди краще розрізняється та запам’ятовується, адже погляд зупиняється саме там. Окрім того, покупці завжди звертають більше уваги на верхню частину етикетки, ніж на нижню.

Матеріал і тип поверхні

Етикетка може бути виготовлена з білого та кремового паперу або прозорої плівки, мати різну фактуру поверхні. Максимальну гнучкість у виборі дизайнерських рішень забезпечують матеріали світлих відтінків.

Зверніть увагу на тип поверхні. Матова текстура спрощує сприйняття тексту, а глянцева додає оригінальності та привертає увагу. Саме тому спеціалісти рекомендують випускати пробну партію етикеток з обома типами поверхні та дізнатися, який з них більш подобається покупцям.

Розміщення контактних даних

Контактна інформація про виробника товару є обов’язковим елементом дизайну сучасної етикетки. Від правильності її розміщення залежить можливість встановити зв’язок з цільовою аудиторією та потенційними дистриб’юторами.

Аналіз конкурентів 

Завжди дуже важливо досліджувати, як ставляться до розробки етикеток конкуруючі компанії. Це дозволить вам перейняти позитивний досвід та шукати варіанти для створення більш ефективних виробів, ніж у них. Щоб зрозуміти, яким має бути дизайн етикетки, важливо мати максимально повну інформацію про товар, визначити цільову аудиторію, а також зважати на легенду бренду.