
Подарунки для клієнтів – найпростіший та відносно дешевий спосіб покращити пізнаваність бренду, підвищити лояльність клієнтів та залучити нових. Люди завжди радіють несподіваному презенту, особливо, якщо це корисна та практична річ, а не пилозбірник з логотипом вашої компанії. Сьогодні корпоративні подарунки, що отримують клієнти – досить поширена практика, отже, варто розібратися як це працює.
Навіщо потрібні подарунки для клієнтів?
Подарунки викликають приємні емоції у всіх, а процес вибору і вручення презенту сприяє покращенню взаємовідносин, сповнює довірою, робить стосунки більш приємними та теплими. Цей принцип працює і у сфері бізнесу. Отримуючи корпоративні подарунки від компаній, люди відчувають вдячність та проявляють ще більшу прихильність до бренда. Проте, замовлення сувенірів для існуючих та потенційних клієнтів приносить також інші вигоди, окрім підвищення лояльності.
- Ви перетворюєте звичайних покупців на ваших прихильників. Задоволені клієнти – лояльні, а лояльність – запорука сильного бренду. Перший крок на цьому шляху, звісно, якісний продукт та обслуговування. Клієнти з позитивним досвідом, розкажуть про вас іншим. Але як підштовхнути їх у потрібному напрямку? Несподівані подарунки – відмінний спосіб досягти незабутнього wow-ефекту, що формує лояльне відношення та перетворює їх на ваших вірних прихильників, які залучають для вас нових покупців вашого продукту.
- Так ви вигідно відрізняєтесь від ваших конкурентів. Подарунок для клієнта – це дещо більше, ніж жест уваги. Це – ваш козир. Людина запам’ятає приємний момент і наступного разу навіть не дивитиметься в бік конкурентів. Отже, ви можете значно виділитися на тлі інших, які обмежуються банальною подякою.
- Підвищення продажу. Людина, що отримує подарунок, підсвідомо почуває себе вашим боржником. Потіште улюблених клієнтів презентом, аби показати, як ви цінуєте їх. Найпростіший спосіб, яким вони можуть вам віддячити – подовжувати ваш бізнес: підписатися на новини, купувати товари або замовляти послуги.
Як дарувати корпоративні презенти?
Якщо прагнете отримати найбільшу віддачу від подарунків клієнтам, візьміть до уваги декілька рекомендацій:
- Подарунки мають відповідати цінностям компанії. Якщо ваша фішка – турбота про тварин або веганське харчування, аксесуари з натуральної шкіри не будуть вдалою ідеєю. Спробуйте врахувати все до дрібниць, навіть пакування презенту. Подарунок має викликати асоціацію з вашим брендом. Якщо продаєте чай, подаруйте красивий чайник, а не гайд по маркетингу.
- Додайте листівку. Щире привітання зробить подарунок особливим і покаже клієнту, що ви його цінуєте. Персоналізуйте текст – людина має відчувати, що подарунок обирали саме для неї. Текст має бути коротким, але змістовним. Подякуйте за лояльність, похваліть за гарний смак клієнта, висловіть цінності компанії.
- Уникайте повторення. Не варто повторювати одні й ті самі маркетингові ходи щороку. Важливо приємно здивувати клієнта, аби створити привід для обговорення з друзями або колегами.
- Робіть корисні подарунки. Не так важливо, скільки коштуватиме презент – він має бути цінним для покупця. Сувеніри, що не мають функціонального призначення, лише займають місце, а часто – взагалі потрапляють на смітник.
Подумайте, як зробити подарунок дійсно корисним, адже людина щоразу згадуватиме ваш бренд, коли користуватиметься вашим презентом. Обирайте щось зручне у транспортуванні та зберіганні, уникайте крихких речей, або таких, що містять небезпечні алергени. Правильне визначення цільової аудиторії допоможе визначитися з вибором подарунків для клієнтів.