Всі підприємці знають, що бізнесу потрібен логотип, але не всі розуміють, навіщо він насправді. Адже це не просто красивий символ або торговий знак бренду. Його сенс і значення лежать набагато глибше. Ми в Evopack спробували розкласти все по поличках і готові розповісти вам!
В першу чергу, логотип – це не абстрактна картинка або набір символів. Він не повинен бути складним або викладати всі таємниці компанії. Він навіть не повинен подобатися друзям і родичам власника бренду. У нього зовсім інші і куди більш об’єктивні завдання.
Логотип завжди працює на імідж компанії. Він забезпечує візуальний контакт зі споживачем. А може візуалізувати окремі особливості, риси і переваги бренду. В ідеалі, він розробляється разом із загальним корпоративним стилем, який відображає місію і сутність компанії. Візуальні образи і кольорова гамма тісно пов’язані з напрямком діяльності та типом товарів або послуг. Але цей зв’язок не обов’язково повинен бути буквальним.
1. Конкуренція
Десятки виробників випускають схожі товари і послуги. Через такий вибір клієнти часто обирають просто красиву картинку, яка викликає у них більше довіри. Так що саме візуальний стиль бренду багато в чому визначає, кому віддадуть перевагу люди в ті самі останні кілька секунд прийняття рішення. Тому важливо, щоб логотип викликав приємні емоції та асоціації у цільової аудиторії.
2. Довіра
Цей пункт тісно пов’язаний з попереднім. Не у кожного бренду є свій оригінальний фірмовий логотип і стиль. Але саме це показник того, що компанія готова приділяти увагу дрібницям. Якщо вам важлива любов і довіра клієнтів, вам обов’язково потрібен хороший логотип. Згадайте, чи часто ви самі купуєте щось без виразних розпізнавальних знаків. Логотип – гарантія якості продукту, яку ви даєте своїм споживачам.
3. Естетика
Ще один пункт, який випливає з першого. Візуальний стиль – це не тільки про впізнаваність, але і про красу. А всі ми насправді любить красиві речі. Тому стильний і оригінальний логотип – істотний плюс в скарбничку на шляху до успіху. Звичайно, мало хто купує товар просто через гарне маркування, але це завжди приємний бонус. Хоча естетична цінність – суб’єктивне питання, зараз є маса досліджень і інструментів, які дозволяють розробити оптимальний логотип саме для вашої цільової аудиторії.
4. Просування
Для гарної рекламної кампанії завжди потрібні візуальні матеріали. Не має значення, це поліграфія, реклама в інстаграмі або відеоролик на телебаченні. Для просування завжди потрібен впізнаваний образ. Тому логотип повторюється всюди – на візитках, банерах, оголошеннях, в соціальних мережах, на упаковці і на сувенірній продукції.
5. Права
Звичайно, юридичні аспекти куди більш складні і глибокі, але логотип на продукції все одно залишається ще одним способом її захисту. Інша компанія не зможе використовувати ваш візуальний стиль і копіювати упаковку або маркування продукту – це незаконно. Тож фірмовий логотип – свого роду додатковий захист від підробок і недобросовісних конкурентів.