Навіщо потрібен логотип, його роль та функції

Всі підприємці знають, що бізнесу потрібен логотип, але не всі розуміють, навіщо він насправді. Адже це не просто красивий символ або торговий знак бренду. Його сенс і значення лежать набагато глибше. Ми в Evopack спробували розкласти все по поличках і готові розповісти вам!

В першу чергу, логотип – це не абстрактна картинка або набір символів. Він не повинен бути складним або викладати всі таємниці компанії. Він навіть не повинен подобатися друзям і родичам власника бренду. У нього зовсім інші і куди більш об’єктивні завдання.

Логотип завжди працює на імідж компанії. Він забезпечує візуальний контакт зі споживачем. А може візуалізувати окремі особливості, риси і переваги бренду. В ідеалі, він розробляється разом із загальним корпоративним стилем, який відображає місію і сутність компанії. Візуальні образи і кольорова гамма тісно пов’язані з напрямком діяльності та типом товарів або послуг. Але цей зв’язок не обов’язково повинен бути буквальним.

1. Конкуренція

Десятки виробників випускають схожі товари і послуги. Через такий вибір клієнти часто обирають просто красиву картинку, яка викликає у них більше довіри. Так що саме візуальний стиль бренду багато в чому визначає, кому віддадуть перевагу люди в ті самі останні кілька секунд прийняття рішення. Тому важливо, щоб логотип викликав приємні емоції та асоціації у цільової аудиторії.

2. Довіра

Цей пункт тісно пов’язаний з попереднім. Не у кожного бренду є свій оригінальний фірмовий логотип і стиль. Але саме це показник того, що компанія готова приділяти увагу дрібницям. Якщо вам важлива любов і довіра клієнтів, вам обов’язково потрібен хороший логотип. Згадайте, чи часто ви самі купуєте щось без виразних розпізнавальних знаків. Логотип – гарантія якості продукту, яку ви даєте своїм споживачам.

3. Естетика

Ще один пункт, який випливає з першого. Візуальний стиль – це не тільки про впізнаваність, але і про красу. А всі ми насправді любить красиві речі. Тому стильний і оригінальний логотип – істотний плюс в скарбничку на шляху до успіху. Звичайно, мало хто купує товар просто через гарне маркування, але це завжди приємний бонус. Хоча естетична цінність – суб’єктивне питання, зараз є маса досліджень і інструментів, які дозволяють розробити оптимальний логотип саме для вашої цільової аудиторії.

4. Просування

Для гарної рекламної кампанії завжди потрібні візуальні матеріали. Не має значення, це поліграфія, реклама в інстаграмі або відеоролик на телебаченні. Для просування завжди потрібен впізнаваний образ. Тому логотип повторюється всюди – на візитках, банерах, оголошеннях, в соціальних мережах, на упаковці і на сувенірній продукції.

5. Права

Звичайно, юридичні аспекти куди більш складні і глибокі, але логотип на продукції все одно залишається ще одним способом її захисту. Інша компанія не зможе використовувати ваш візуальний стиль і копіювати упаковку або маркування продукту – це незаконно. Тож фірмовий логотип – свого роду додатковий захист від підробок і недобросовісних конкурентів.