Пакування для косметики: як створити преміальний образ вашого бренду

Якісний косметичний продукт не може бути представлений без належного пакування, особливо, якщо мова йде про товари категорії «преміум». Яким має бути пакування для косметики? Безпечним, надійним, зручним та стильним. Косметика в преміальному образі – це продукція, що вабить споживачів не в останню чергу саме своїм пакуванням. Які знання потрібні для того, щоб створити бездоганне пакування? Тема, що буде цікавою не лише для виробників косметологічної продукції преміальної якості, а й споживачів.

Гра з обгорткою або як створити унікальне пакування для косметичних засобів?

Першочергово необхідно визначитися з форматом пакування, його зовнішнім виглядом. Зрозуміло, що пакування конкретного косметичного засобу повинно відповідати його габаритам. Після цього вже можна експериментувати з «подачею» пакування продукту. Упаковка закритого типу чи з віконцем? Є категорії косметологічних товарів, котрим категорично заборонено потрапляти під вплив ультрафіолетового випромінювання. В цьому випадку обираємо закритий варіант пакування. Упаковка з віконцем підійде більш витривалим косметичним засобам, привабливість яких необхідно демонструвати вже на полицях магазину.

Як наладити близький контакт з покупцем?

Косметологічний продукт має приваблювати своїм пакуванням. Коли вперше ви бачите товар, то не розумієте, що на вас чекає після його придбання, але можете про це дізнатися завдяки його змістовному пакуванню. Змістовне пакування – це формат «обгортки», що:

  • Має акцент на назві продукту та логотипі бренду. Продукти з відомим «іменем» приваблюють покупців, оскільки вони вже розуміють, що на них чекає.
  • Виконана у лаконічному стилі з домінуванням однотонних кольорів чи на контрасті кольорів для привертання уваги покупців.
  • Дає вичерпну інформацію щодо походження продукту та його характеристик.

Саме мінімалістичний дизайн пакування косметичних засобів створює її преміальний образ. Споживач повинен розуміти, що на нього чекає і не пережити розчарування від власного вибору.

Стилістичні нотки, як один з ключів до створення косметологічного продукту преміальної якості

Привабливе пакування для косметологічного продукту має бути виконане з багатошарового міцного картону. Важлива текстура паперу, який він на дотик. Краще віддавати перевагу матовим і глянцевим матеріалам. Бонусом преміальної упаковки є додатковий вологостійкий шар, що захистить її від бруду та псування.

При оформленні преміального косметологічного продукту можна експериментувати з типом шрифту, його розміром. Те саме можна сказати про написи, але не забувайте, що усі декоративні елементи на пакуванні повинні гармонійно поєднуватися один з одним.

Розкриємо тему «закривних механізмів»

Оскільки косметологічний продукт перебуває у постійній експлуатації, він повинен мати зручний закривний механізм. Для цього є два оптимальні варіанти: липучки та магніти. Більшість виробників радить зберігати свої продукти у рідному пакуванні, не пошкоджуючи його цілісності. Також важливо, щоб конструкція пакування була практичною та надійною. При транспортуванні товар не має втрачати свій зовнішній вигляд.

Як бачите, складного нічого не має, але варто витратити трохи часу для створення преміального пакування власного косметичного продукту. Так ви зробите ще один крок на шляху до успішного просування власного бренду і результати не змусять вас чекати занадто довго!