Складно знайти упаковку універсальнішу за паперові пакети. Тим більше, багато країн вже стрімко переходять на них не тільки на виробництвах, а й у побуті. Адже папір – куди більш екологічна і безпечна заміна поліетилену. Поки проблема тільки в тому, що вона дорожча. Але в усьому світі зараз шукають, як оптимізувати процес.
Ми в Evopack щомісяця виготовляємо декілька мільйонів квадратних метрів паперової та картонної упаковки. Тож можемо розповісти про переваги паперових пакетів ще більше!
- Екологічність. В першу чергу, папір – це екологічний матеріал. На його виробництво потрібно куди менше ресурсів, ніж на поліетилен. На відміну від пластику, він самостійно розкладається буквально за пару місяців і не залишає токсичних часток. Більшість видів паперу придатні для вторинної переробки і подальшого використання. Особливо це стосується найпростіших пакетів без кольорового друку і ламінування. А міцні пакети, на кшталт подарункових, можна використовувати повторно.
- Універсальність. Паперові пакети однаково корисні в продуктових супермаркетах і дорогих бутиках. Вони використовуються для упаковки на виробництвах найрізноманітніших напрямків. Красиві декоративні пакети використовують замість подарункової упаковки. Поверх можна нанести будь-які написи і зображення.
- Брендинг. Для підприємств паперові пакети – це ще відмінна база для брендування. Можна нанести логотип компанії для упаковки продукції, сувенірів, презентаційних матеріалів. Якісні брендовані пакети клієнти потім часто використовують в побуті. А це відмінна безкоштовна реклама, яка підвищує впізнаваність і запам’ятовуваність бренду.
- Презентабельність. Паперові пакети виглядають набагато солідніше за поліетиленові. Навіть звичайнісінька упаковка без друку і будь-яких доповнень виглядає досить стильно, особливо на хвилі еко-трендів. Крім того, є величезний вибір крафт-паперу та дизайнерського картону. Подарункову або брендовану упаковку можна прикрасити авторським принтом, використовувати красиві ручки, тощо.
- Вартість. Хоча паперові пакети поки обходяться дорожче, ніж хотілося б, їх якість сповна виправдовує ціну. Майже непомітні витрати – суттєвий крок для захисту навколишнього середовища. А для брендів це в перспективі може обернутися зростанням продажів і вигідними контрактами. Адже такі дрібниці і формують обличчя компанії, тому що привертають увагу в першу чергу. Економити на них не можна.
- Різноманітність. Є дуже багато різних варіацій паперових і картонних пакетів, в залежності від їх призначення. Наприклад, міцний і екологічний крейдований папір використовується в харчовій промисловості. Ламінований захищає від вологи, стійкий до розриву і набагато міцніший. Крафт-папір – це високоміцний декоративний матеріал, для якого використовується спеціальна довговолокниста целюлоза. Тонкий картон підходить для друку принтів нітрохи не гірше звичайного гладкого паперу. Дизайнерський картон може бути найрізноманітніших фактур, і навіть імітувати текстиль та інші матеріали.