У жорстких умовах сучасної конкуренції і стрімкого розвитку ринку кожному виробнику потрібно виділитися, звернути увагу споживача саме на себе. Агресивна нав’язлива реклама вже неефективна, тому що просто не має сенсу в навколишньому інформаційному шумі. Але завдання залишається. Причому потрібно не тільки залучити покупців, але і зробити так, щоб вони захотіли повертатися знову і знову.
Величезну роль увпізнаваності компанії грає брендинг у всіх його проявах. У тому числі і упаковка товару. Адже саме її споживачі бачать в першу чергу. По суті, це обличчя вашої компанії. Тому дизайн упаковки – окремий повноцінний маркетинговий інструмент, яким не потрібно нехтувати. І розробляють її окремо.
Сучасні магазини рясніють товарами на будь-який смак і гаманець. Звісно, стильна упаковка привертає куди більше уваги, ніж прості безликі ящики. Для цього вони не обов’язково повинні бути всіх кольорів веселки – тут важливо не переборщити. Ідеальний дизайн упаковки доповнює і відтіняє продукт, підкреслює якусь його особливість. Особливо це важливо в сферах з великою конкуренцією. Наприклад, дуже складно виділитися і запам’ятатися на ринку молочної продукції або солодощів.
Споживачі в 90% випадків віддають перевагу вже знайомому продукт. Не важливо, чи користувалися вони їм раніше або в пам’яті відклалося якесь враження та знайома назва. І тут теж принципово важлива дизайнерська упаковка. Навіть якщо покупець візьме зовсім новий продукт і той йому сподобається, саме від упаковки залежить, чи зможе він наступного разу згадати і впізнати цей товар на прилавку.
Маркетингова стратегія для кожного продукту завжди продумується в комплексі. Повинен бути єдиний впізнаваний стиль з усіма візуальними матеріалами. Враховується не тільки колір упаковки, але і її форма та інші особливості. Матеріал – питання другорядне, так що можете сміливо брати практичний гофрокартон. А ось до його конфігурації і оздоблення потрібно підійти уважніше.
Згідно з соціологічними дослідженнями, 73% покупців приймають остаточне рішення про той чи інший товар вже перед вітриною. А значить – менше третини людей заздалегідь точно знають, що хочуть, і віддають перевагу конкретному бренду. Роль візуальної привабливості продукції в такому випадку очевидна.
Щоб упаковка дійсно продавала, потрібно приділити увагу всім етапам її виготовлення. Перша-ліпша коробка категорично не підходить для просування бренду.
Витрати на індивідуальне виготовлення якісної гофротари окупаються сповна. Тим більше, це недорога і ефективна упаковка. У Evopack ви можете вибрати тип картону (трьох- або п’ятишаровий) і специфіку коробок спеціально під ваш продукт!