Що таке споживча упаковка?

Термін «споживче пакування» включає все розмаїття пакувальних виробів, в які поміщають продукти або товари особистого вжитку. Таке пакування є невіддільною частиною будь-якого товару, саме в пакування продукцію завантажують, у ній зберігають та доставляють споживачеві.

Споживче пакування: основні функції

Саме функції, покладені на пакування, визначають його властивості, зовнішній вигляд та конструктивні особливості.

Захист товарів

Будь-які виготовлені на виробництві товари потрібно деякий час зберігати та перевозити. Правильно підібране пакування захищає їх:

  • від різних видів механічних пошкоджень – ударів, падінь, тиску, вібрацій, що можуть зашкодити вмісту;
  • від руйнівного впливу зовнішнього середовища – перепаду температури і вологості, ультрафіолетових променів.

Логістика

Грамотно обране пакування спрощує транспортування та зберігання будь-яких видів вантажу.

  • Споживче пакування часто забезпечується ручками для перенесення.
  • Якісне та надійне пакування створює сприятливі умови для тривалого зберігання товарів на складі.
  • Конструкції пакування розробляють таким чином, аби вони займали якомога менше місця та забезпечували  можливості швидко їх збирати.

Інформування, реклама

Одна з найголовніших  функцій споживчого пакування – інформаційна. Лише поглянувши на упаковку, можна дізнатися:

  • назву товару, модель, серійний номер, сортність, масу (брутто або нетто);
  • перелік інгредієнтів або комплектацію;
  • назву та логотип виробника;
  • обов’язкові умови зберігання та транспортування, застереження у разі маніпуляцій з товаром.

Окрім того, на пакуванні можна знайти інформацію щодо особливостей його утилізації та повторної переробки.

Види споживчого пакування

Споживче пакування класифікується за цілим рядом критеріїв. Зокрема, може бути індивідуальним та груповим.

  • Індивідуальне пакування або первинне споживче пакування – призначене для однієї товарної одиниці. Наприклад, коробка для піци або пакування для телевізора – це вид первинного пакування товару, з ним і буде взаємодіяти споживач, що придбає товар. Зазвичай, така тара має безпосередній контакт з товаром, проте існує також комбіноване пакування – коли в картонній коробці знаходиться пакет з сипучим вмістом або пляшка з рідиною (алкоголь, парфуми, клей, розчинник).
  • Групове пакування – призначене для розміщення певної кількості одиниць товару.

Основні види споживчого пакування:

  • м’яке – вироби з одношарових та багатошарових полімерних плівок або комбінованих матеріалів;
  • напівжорстке – виготовляється з картону, пластику, щільного паперу, зберігає форму при обмеженому навантаженні;
  • жорстке – тара з щільного картону, скла або метала, що виключає можливість пошкодження при відносно високих навантаженнях.

Пакування з картону: в чому плюс?

Матеріали для виготовлення споживчого пакування надзвичайно різноманітні. Проте, і в цій сфері є свої, беззаперечні лідери. До прикладу, картон, який, завдяки своїм характеристикам, має ряд переваг. Міцний та жорсткий матеріал дозволяє захистити товар від механічного пошкодження та деформації. Картонне пакування практично універсальне, оскільки в нього можна помістити та безпечно транспортувати споживчі товари, а якісна обробка поверхні робить таке пакування максимально презентабельним.

Компанія «Евопак» пропонує широкий асортимент високоякісних пакувальних матеріалів за оптимальними цінами, з доставкою Україною.