У світі упаковки продуктів так само є свої тренди і тенденції. Вони змінюються з року в рік, а їх використання допомагає брендам підвищити продажі і впізнаваність. Цього разу ми в Evopack пропонуємо поговорити про тенденції 2021 року у виробництві харчової упаковки. І ось основні з них.
Екологічність
Це вже не новий тренд, але він продовжує стабільно утримувати позиції, і так буде і далі. Чим менше відходів залишається від вашого продукту – тим краще. Звичайно, до ідеальних їстівних упаковок і повністю безвідходного виробництва ще далеко, але краще мінімізувати збиток для навколишньої природи. У цьому допоможуть натуральні матеріали, на кшталт картопляного крохмалю, морських водоростей або навіть рисового паперу. І, звичайно ж, простий папір – бажано, перероблений та той, що переробляється. Зверніть також увагу на біорозкладні пластики і чорнила, та на матеріали, придатні для компостування.
Сторітеллінг
Найкраще продають красиві історії. Саме тому сторітеллінг став невід’ємною частиною просування бренду, в тому числі і в харчовій промисловості. Історія компанії або цікаві факти – добре, якщо це буде якось ненав’язливо і креативно відображено на упаковці.
Прозорість
Ця тенденція важлива саме для харчової упаковки. Покупець повинен точно бачити, який саме продукт, якої якості і в якому стані він бере. Але тут дуже тонка грань між використанням прозорих і напівпрозорих плівок і екологічністю упаковки. Важливо знайти гармонійний баланс при виборі матеріалів. У будь-якому випадку, дослідження підтвердили, що покупці охочіше вибирають товари саме в прозорій упаковці.
Дрібні патерни
Один з найпопулярніших візуальних прийомів в дизайні упаковки в 2021 році – це дрібні патерни замість великих складних ілюстрацій. Причому символи і візерунки цих патернів повинні так чи інакше відображати або характеризувати вміст упаковки. Наприклад, символічні зображення різних видів горіхів на пачці горіхової суміші. Це своєрідна підказка для покупця, тільки творчо переосмислена.
Мінімалізм
І знову продовження стабільного тренду, тепер і в 2021 році. Чим простіше і чим змістовніше – тим краще. Мінімум кольорів, лаконічні малюнки, прості і читані шрифти. У людей немає часу поглинати стільки візуальної інформації, скільки оточує нас кожен день. Тому при першому погляді на продукт покупець повинен зрозуміти все, що йому необхідно – який це товар, його склад, смак, термін придатності, вагу або інші важливі параметри. Основну інформацію вказуйте великим контрастним шрифтом.
Геометрія
Цей тренд можна частково пов’язати з попереднім. Ще одна явна тенденція в оформленні упаковок – лаконічна і проста геометрія. Потрібні сміливі, але при цьому спрощені і інтуїтивно зрозумілі концепції. Це під силу тільки досвідченим дизайнерам.
Інформативність
А в цьому аспекті важливо знайти баланс з мінімалізмом. З одного боку на упаковці харчових продуктів повинна бути повністю вся інформація про нього, а з іншого – важливо не перевантажити дизайн, щоб він не був занадто складним. Обов’язково вказуйте склад, причому максимально точно. Енергетичну цінність, можливі алергени і інші параметри.