Світ поліграфічного дизайну так само стрімко змінюється під віяннями моди, як і будь-яка інша сфера. Ми в Evopack постійно стежимо за актуальними тенденціями і хочемо поділитися тими з них, які будуть встановлювати правила в найближчому році.
Мінімалізм
Першим, головним і найбільш очевидним трендом залишається мінімалізм. Мода на нього почалася кілька років тому, і поки не планує закінчуватися. Більше вільного простору, нейтральні кольори, лаконічність – зараз це вже стандарт, а не питання вподобань. Мінімалізм актуальний буквально для всього: від створення інтерфейсів додатків до рекламних буклетів і презентаційних матеріалів.
Кольори
З кольорами зараз неоднозначно. Стандарти вибору колірної гами в залежності від сфери діяльності давно стали розмитими. Більшість брендів відмовляється від яскравих і помітних фарб на користь пастельної гами. Беззаперечними лідерами залишаються білий, чорний і сірий. Тим більше, що сірий – один з головних кольорів 2021 року. Дизайн рекламно-поліграфічної продукції тяжіє до максимального спрощення. Важлива суть, а не картинка, тому і кольори несуть суто прагматичне значення. Але при цьому точкові акценти обов’язково залишаються, щоб відзначити головне і правильно розподілити увагу.
Шрифти
Зі шрифтами дуже цікаво. З одного боку, тут теж панує мінімалізм і простота форм. З іншого – в моді унікальні персоналізовані шрифти. І тут важливо відчути тонку грань між стриманістю і самопрезентацією. Менше кутів, різких ліній і надто яскравих деталей. Краще використовувати класичні лаконічні шрифти, ніж занадто оригінальні і вигадливі. Звичайно ж, принципово важлива функціональність і читаність. Особливо, коли мова йде про рекламно-поліграфічну продукцію.
Ілюстрації
В тренді 2021 прості авторські ілюстрації. Зображення нарочито спрощені, перебільшені і очевидно намальовані. Тут теж не залишилося місця для пафосу й химерних надмірностей. Наївна простота куди краще привертає увагу і запам’ятовується споживачам. Головне – вибрати єдину стилістику, і дотримуватися її.
Вінтаж
А ось це вже більш оригінальний тренд 2021. Мода циклічна, і ви напевно вже помітили повернення старих добрих тенденцій. Це простежується в усьому: від зовнішньої реклами та облаштування вітрин до вуличної моди. Використовуйте підкреслено старі елементи і зображення, дайте споживачеві відчути ностальгію – це те, що зараз свіжо і оригінально. Хоча, здавалося б, свіжість і оригінальність суперечать самій концепції вінтажного стилю.
Природність
Споживачі давно настільки втомилися від кількості інформаційного шуму і строкатої реклами навколо, що скрізь шукають награність і підступ. Привабливий бренд в 2021 році в першу чергу повинен бути прозорим і природним. Це стосується і дизайну: від натуральних кольорів і природних елементів до все того ж мінімалізму, який не дозволяє приховати суть за різнобарвною обгорткою.
Екологічність
Багаторазові упаковки і пакети, використання переробленого паперу, переробка власної тари, відмова від непотрібних матеріалів – ці та інші еко-стандарти все частіше диктують свої правила. Це відмінний спосіб зробити добру справу, розповісти про нього споживачам і отримати зростаючий попит. Одні переваги!