Тематичне пакування – це спосіб діалогу зі споживачем. Якщо ви є власником компанії, то розумієте, що підтримувати «обличчя» бізнесу допомагають саме такі прості способи, як використання презентабельного та стильного пакування. Обираючи варіант тематичного пакування до Пасхи, ви показуєте потенційним споживачам продукту, що готові піклуватися про них, звертаєте увагу на їхні інтереси та потреби. Наближається свято Великодня, тож варто спробувати щось змінити у способі самопрезентації власного бізнесу. Ми вам розповімо про весняні тренди у пакуванні, про те, як зробити значний приріст у реалізації продукції завдяки стильному тематичному пакуванню.
Чому пакування – це одна з вагомих складових у презентації продукту?
Розуміємо, що кожен має власну думку, але, все ж таки, при першій зустрічі завжди звертають увагу на зовнішній вигляд. І мова йде не лише про людей, але й про товари різних категорій. Гармонійне пакування товару дозволяє нам зрозуміти, що собою являє товар, які його переваги. Коли ж мова йде про тематичне пакування до Пасхи, то акцент ставлять на те, що споживача хочуть привітати зі святом. Таким чином, товар стає не тільки бажаним придбанням, а й довгоочікуваним подарунком. В наш час гарне тематичне пакування до Великодня заміняє листівку, адже, як правило, на упаковці продукції зазначено привітання.
Чи помічали ви, що дуже часто обираєте товар за пакуванням? Але це працює лише тоді, коли воно стильне і привабливе.
Стилістичні тренди щодо пакування на Великдень
Весна – це про ніжність та красу. Весняні тренди у пакуванні до Пасхи мають свої особливості. Окрім ніжних весняних мотивів використовують:
Критерії вибору матеріалів для весняного пакування
Пробудження природи починається з першими весняними днями. Яскраві природні фарби, соковиті кольори, тендітні натуральні природні матеріали – це все може стати натхненням для створення тематичного пакування до свята Паски. В першу чергу звертаємо увагу на натуральність матеріалів, на те, як вони можуть гармонійно поєднуватися між собою. Для модного весняного пакування можна використовувати: солому (наповнення), мотузки, стрічки, натуральні рослини, фрагменти тканини та інше. Також можна проекспериментувати з формою стандартного пакування, замінивши її на більш оригінальний варіант. Особливий тренд – персоналізація упаковки.
Модернізуйте пакування власних товарів до свята Пасхи. Зробіть це з повагою та любовʼю до споживача. Проявіть фантазію, потратьте трохи більше часу на розроблення унікального дизайну весняного пакування і ви отримаєте не лише позитивні відгуки від постійних споживачів, а й приріст нових клієнтів.