Знаєте, яка найголовніша перешкода зустрічається на шляху майже будь-якого бізнесмена? Для багатьох це процес пошуку клієнта. Сьогодні Ваші потенційні клієнти втомилися від великої кількості реклами, що ллється потоком на них з телебачення, із соціальних мереж та зі сторінок газет. Продавці послуг буквально переслідують потенційних покупців, чим викликають лише огиду. Але є спосіб не ганятися за потенційними клієнтами, а надихнути їх приходити до Вас самостійно.
Ми говоримо про поліграфічну рекламу. Цей вид реклами передбачає повідомлення про послугу графічним способом. У сучасному рекламному середовищі для представлення Вашої продукції використовується також … упаковка. У чому переваги цього виду реклами над іншими?
Якщо для Вас контейнер для їжі, склянка для кави або коробка для піци – це лише упаковка, то для грамотного маркетолога – це засіб комунікації. Упаковка – це те, що лежить між споживачем та його обідом/улюбленим напоєм. Зверніть увагу, що упаковка з продуктами харчування опиниться в руках потенційного клієнта тоді, коли у нього буде вільна хвилинка. Він/вона зробить зупинку серед повсякденних турбот, готуючись провести час за перекусом. Таким чином, потенційний клієнт матиме час спокійно ознайомитися з вашою пропозицією.
Поліграфічна реклама має низку переваг над іншими видами. Наприклад, такі:
Навіть якщо у вас немає великого бюджету на рекламу, ви все одно маєте чудові шанси заявити про себе. Екологічна упаковка з Вашою рекламою може захопити увагу споживача, що ще не прийняв остаточне рішення, і переконати його купити саме Вашу послугу. При цьому багато платити за поліграфічну рекламу не доведеться.
Поліграфічна реклама може бути різною! Яскраві фарби, цікаві зображення, різнокольорові блискучі лаки вдягають Ваше рекламне послання в гарну форму.
Поліграфічний друк реклами відбувається у найкоротші терміни. Знадобиться всього кілька днів, щоб у Вас на руках було безліч упаковок/склянок для кави з рекламним посланням.
При всій простоті, поліграфічна реклама має велику ефективність. Головне, що Ваша пропозиція завжди буде перед очима у споживача. Пропозицію можна буде перечитати кілька разів або повернутись до неї через деякий час, коли потенційний клієнт матиме потребу у Вашій продукції.