Як впливає дизайн упаковки на психологію покупця?

Кожен з нас має досвід випадкових, спонтанних покупок. Яким чином ми обираємо та купуємо товари,  на які не мали наміру навіть подивитися? Це все влучні маркетингові кроки розробників, котрі знають, як дизайн упаковки впливає на психологію покупця. Упаковка – це не просто коробка чи тара, а справжній інформаційний стенд, що надає інформацію про характеристику товару. Якісне пакування, з грамотно розробленим брендом компанії викликає захоплення у покупця, вабить його та спонукає до дії – придбання товару, яким раніше він, може навіть, не користувався. Ви будете здивовані тим, як впливає формат пакування на рівень продажу товарів. Грамотно підібрана упаковка здатна збільшити попит на товар у декілька разів. Як це працює? Ми готові поділитися з вами маркетинговими таємницями, а ви робіть висновки.

Дизайн упаковки товару: його мотиваційний вплив на бажання покупця

Гарне пакування подобається усім покупцям. Кожен з нас автоматично тягнеться за продукцією, що має більш естетично привабливу коробку. Виробникам до уваги – навіть бюджетні категорії продукції можна оформити стильно, не вкладаючи великих коштів у дорогий матеріал. Для цього варто розробити гарний дизайн пакування, зробити акцент на логотипі бренду або малюнку, при цьому, використовуючи бюджетну сировину. Придбати якісне та доступне за вартістю пакування ви можете на сайті компанії Евопак. З його допомогою, ваш товар буде подобатися покупцям ще більше.

Дизайн упаковки має значний вплив на психологію покупця, що проявляється у:

  • Мотивації купувати знайомий товар. Створення «обличчя» продукції, коли покупці диференціюють товар по пакуванню, впізнаючи знайоме маркування бренду, його стилістичне оформлення. Від цього зростає кількість продажів, оскільки, завітавши до магазину, покупці одразу йдуть до знайомої продукції.
  • Бажанні обирати презентабельний товар. Є категорії продукції (цукерки, алкоголь тощо), яка має подарункову упаковку, що значно полегшує питання пошуку привабливої обгортки для створення презенту.
  • Довіряти компаніям зі статусом. Багато хто вважає, що продукція з гарним пакуванням не може бути поганою. Якщо виробник вкладає багато сил у розробку якісної коробки, то всередині точно продукція варта уваги.
  • Бажанні купувати екологічно чисті товари. Мова йде про продукцію, яка має сертифікати якості щодо її екологічно чистого походження. Дізнатися про користь товару для навколишнього середовища можна по відповідному маркуванню на упаковці.
  • Асоціації. Кожний з нас має той самий товар з дитинства, що закарбувався у памʼяті. Можливо, він вже й не такий корисний чи смачний, але впізнавши його пакування, ми обовʼязково зробимо покупку.

Цікавим є той факт, що естетично привабливі товари розміщуються продавцями у верхніх рядах. Вони притягують до себе покупців, як магнітом, тому, що їхнє пакування демонструє, хто є справжнім лідером на полиці.

Яким чином роблять індивідуальне пакування для товару?

Повинна бути якась стилістична родзинка, що буде асоціюватися саме з цією продукцією. Кольорові рішення, нестандартна форма упаковки, фірмовий папір, листівка чи подарунок усередині. Як збільшити попит на нові позиції у лінійці власної продукції? Зробити дизайн у тому ж стилі, який мають інші топ-товари вашого виробництва.

Тема з просуванням продукції на ринку за рахунок розробки привабливого дизайну – цікава й багатогранна. Але, висновок один – над цим варто працювати кожному виробнику, аби мати прибуток та отримувати слова вдячності від клієнтів. Бажаємо успіхів у ваших починаннях!