Якою упаковкою справити враження на покупця

Що бачить більшість людей, коли вперше отримує ваш продукт – в магазині або у пункті видачі? Звісно, упаковку! Саме вона – ваш перший шанс, аби справити враження на покупця. Якість продукту може бути кращою, ніж у конкурентів, але неякісна упаковка неодмінно викличе сумніви. Помістіть ті ж товари у яскраву коробку – і їх помітять!

Міцна, яскрава, інформативна

Що потрібно, аби упаковка справила потрібне враження? По-перше, вона повинна витримувати всі випробування та дійти до покупця в ідеальному вигляді. Ваш товар важкий або крихкий? Як він буде відправлятися та доставлятися? Всі ці моменти потрібно взяти до уваги, обираючи упаковку. Зім’ята упаковка, що потрапила в руки покупцеві – сумнівна деталь, адже про це неодмінно напишуть у відгуках. А якщо і товар буде пошкоджено? Аби упаковка була більш надійною, зверніть увагу на такі моменти:

  • Гофрований картон – значно міцніший від звичайного, може бути одно- та  двошаровим. Така упаковка більш надійна.
  • Розмір має значення – в упаковці не повинно лишатися зайвого вільного місця. Правильний розмір зменшить вірогідність пошкодження при транспортуванні.
  • Використовуйте підсилюючу стрічку, аби зміцнити пакування по периметру.
  • Подбайте про зручні ручки, особливо для габаритної упаковки.
  • Форма – може також привертати увагу, запам’ятатися та викликати надалі асоціації з вашим брендом.

Звичайно, міцність – це лише необхідна, але не достатня умова для створення належного враження на покупця. Упаковка ваших товарів повинна мати привабливий вигляд та нести інформацію про ваш бренд. Подбайте про оформлення та якісну поліграфію, аби пакування мимоволі притягувало погляд. Отже, яскрава або вишукана коробка з логотипом та рекламним слоганом компанії допоможе сформувати потрібне для вас сприйняття ваших товарів, бажання замовити наступного разу саме ваш продукт – звичайно, якщо якість теж не розчарувала.

Упаковка, що піднімає настрій

Коли покупець уже замовив ваш продукт, для нього важливе не лише зовнішнє оформлення, але й те, що він знайде всередині. І це ще не про товар! Використовуйте гарний крафтовий папір та виїмки для надійного розміщення товарі в середині пакування. Буде просто чудово, якщо пакування від вашого товару буде використано для зберігання будь-яких дрібничок – тоді покупець мимоволі запам’ятає ваш бренд!

І тут знову постає питання розміру – але вже не в контексті надійності, а з точки зору саме враження на покупця. Адже пакування, в якому занадто вільного місця – це ще й показник недбалого відношення. А можливо компанія змушена економити, замовляючи стандартне пакування. А чи не може це означати, що і на продукті також зекономлено – на сировині, матеріалах, технологіях? Отакий ланцюжок запитань може викликати завелике пакування для компактного товару!

Сьогодні надзвичайно важливо піклуватися про навколишнє середовище. Для величезної кількості ваших потенційних покупців важливо, аби пакування було виконано з біорозкладного матеріалу – це підвищить довіру до вашого продукту та до вашої компанії.

Отже, підіб’ємо підсумок. Якісна упаковка повинна бути практичною та добре запам’ятатися. Це не легка задача, адже для її реалізації потрібно проводити дослідження, аналізувати відгуки, здійснювати розрахунки. Але і витрачені кошти, і час, неодмінно повернуться до вас сторицею – адже пакування викликатиме позитивні емоції та дозволить підвищити обсяги ваших продаж.